Konkurentai - nauda vartotojui?

Paskelbė 9 July 2016 | 6 Komentarai

Žymės: , , , , ,

Visi piliečiai džiaugiasi, kuomet gauna paslaugą ar nusiperka tam tikrą produktą pigiau. Iki šių metų (2016), mažmeninės maisto produktų rinkoje buvo keli pagrindiniai žaidėjai, t.y., maxima, iki, rimi. Tačiau šiais metais rinkoje pagaliau atsidarė naujas tinklas - LIDL. Atėjus šiam maisto parduotuvių tinklui į Lietuvą, sulaukėme senųjų rinkos dalyvių "atsako" konkurencinėje kovoje. Kad ir kaip keista, LIDL tinklas (praėjus mėnesiui nuo atidarymo) vis dar sulaukia labai didelio vartotojų dėmesio, todėl senieji rinkos dalyviai ėmėsi kovos.

Vienas iš mažų pavyzdžių: LIDL paskelbė akciją arbūzams (atspausdinti reklaminiai stendai, vartotojams išnešioti lankstinukai su kainomis). lidl arbuzas Pradinė akcijinė LIDL kaina - 44 cnt už 1 kg (spausdintas leidinys, plakatai).

 

Nepraėjus kelioms dienoms maxima tinklas sureagavo ir pateikė dar geresnę kainą, t.y. 29 cnt už 1kg (kaina internete).

 

maxima arbuzas www

 

Po šio žingsnio LIDL'ui neliko nieko, kaip tik atsakyti į konkurentų kainas ir nuleisti arbūzų kainas iki konkurentų, t.y. 29 cnt už 1kg (kaina internete).

 

lidl arbuzas www

O kaip gi rimi, iki, bei kiti prekybos tinklai? Jie panašu nusprendė nedalyvauti šioje kainų kovoje (bent šį kartą), t.y. iki bei rimi arbūzo kaina 49 cnt už 1kg (keista, kad kainos vienodos??, kainos paimtos iš interneto)iki arbuzas www

 

Tad matant šią kovą, kyla keli skirtingi apmąstymai bei mintys. Visų pirma standartinė reklama, jos nauda, kaina bei efektyvumas, t.y. plakatų gamyba, reklamos laikraščių spauda bei platinimas. Šioje vietoje LIDL naudotos pradinės reklamos priemonės nebuvo naudingos, t.y. pinigai panaudoti neefektingai nes spaudoje pateikta kaina didesnė, o tai nenaudinga vartotojams.

Kaip pasiekti geresnių reklamos rezultatų bei sumažinti reklamos išlaidas - naudoti šiuolaikines informavimo priemones kurios leidžia akcijas redaguoti pigiai bei greitai, t.y. naudoti interneto ar ekrano tipo reklamos stendus?

O mums, visiems pirkėjams - tokia kova tik į naudą, nes tuos sutaupytus centus galima išleisti kitiems pirkiniams. Tikėkimės ateityje pamatyti ir didesnių nuolaidų

 

 Papildymas: apsilankius savaitgalį dviejuose maxima bei vienoje LIDL parduotuvėje, arbūzų rasti nepavyko. Tad iš pirkėjų pusės (analogiški atvejai kuomet norimos prekės nebuvo parduotuvėje nors skelbta) yra "maža" antireklama parduotuvei.

Parašykite komentarą

Komentarai

Šio puslapio kol kas niekas nepakomentavo.

Šio puslapio komentarų RSS | Visų komentarų RSS