Žymės
akcijos, apgautas, arbūzai, galiojimas, iki, lidl, maxima, no-quality, rimi, vvtat,
Lietuviškas verslas
Marketingas ir akcijos vis dažniau apgaulingos. Kaip jūs manote, prekės gamintojas ar pardavėjas atsakingas už klaidingas akcijas?
Šiuo atveju akcija pasibaigus, o prekėmis prekiaujama? Ar kaltas pirkėjas, jog susivilios akcija? (beje, akcijos informacija matoma tik atidarius pakuotę)?
Kaip pvz.: ar pirktumėte tele loto bilietą (nelaimingą), praėjusio savaitgalio žaidimui?
Papildymas:
Iki šios dienos, nei "IKI" nei prekės platintojas neatsiliepė.
Tuo pačiu kokybės kontrolė "IKI", ir naujoji "šviežias nes perrenkama kas valandą".
Kaip matosi, greipfrugtas "pagerintas" ir tikrai ne per valandą. Tad klausimas kam skelbti ir sakyti kad darai kažką, kuomet tai nedaroma? O gal geriau neskelbti bet garantuoti? (ir vėl laukiamas atsakymas iš parduotuvės atstovų)
Parašykite komentarą
Komentarai
Šio puslapio kol kas niekas nepakomentavo.
Šio puslapio komentarų RSS | Visų komentarų RSS