Lietuviškas verslas

Paskelbė milijonierius 21 March 2016 | 1 Komentarai

Žymės: , ,

Marketingas ir akcijos vis dažniau apgaulingos. Kaip jūs manote, prekės gamintojas ar pardavėjas atsakingas už klaidingas akcijas?

Šiuo atveju akcija pasibaigus, o prekėmis prekiaujama? Ar kaltas pirkėjas, jog susivilios akcija? (beje, akcijos informacija matoma tik atidarius pakuotę)?

Kaip pvz.: ar pirktumėte tele loto bilietą (nelaimingą), praėjusio savaitgalio žaidimui?

iki1iki2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Papildymas:

Iki šios dienos, nei "IKI" nei prekės platintojas neatsiliepė.

Tuo pačiu kokybės kontrolė "IKI", ir naujoji "šviežias nes perrenkama kas valandą".
Kaip matosi, greipfrugtas "pagerintas" ir tikrai ne per valandą. Tad klausimas kam skelbti ir sakyti kad darai kažką, kuomet tai nedaroma? O gal geriau neskelbti bet garantuoti? (ir vėl laukiamas atsakymas iš parduotuvės atstovų)

iki greifrugtas

Parašykite komentarą

Komentarai

Šio puslapio kol kas niekas nepakomentavo.

Šio puslapio komentarų RSS | Visų komentarų RSS