Monika Šalčiūtė - reklamos auka ar galimybė užsidirbti apie ją rašantiems

Paskelbė milijonierius 20 January 2015 | 78 Komentarai

Žymės: ,

Prieš kelis metus Lietuvos padangėje atsirado Monika Šalčiūtė. Pilka mergaitė tapo dideliu magnetu: tiek televizijoje, tiek spaudoje.

Prieš kelias dienas Pinigų karta laidoje buvo šnekama su minima interneto sensacija bei Monika bandė pateikti atsakymą į klausimą: kas daugiau reklamos gauna - ji (Monika) ar žiniasklaida. Sunku pasakyti koks atsakymas teisingas, tačiau šioje vietoje kyla šiek tiek įdomesnis klausimas: ką reikia padaryti norint tapti sensacija ir kuo Monika yra sensacija? Peržvelgus ar pažiūrėjus apie "sensaciją" kuriamas laidas galima išskirti du požymius: nuogumas ir nesubrendimas.

Apie nuogumą vargu ar reikia daug šnekėti - nuotraukos, kurias platina "sensacija" tikrai nepasižymi išskirtiniu mados ar kitu turiniu. Daugumoje jų matoma tai, kas traukia daugumos vyrų akis. Šnekėti šia tema plačiau nėra verta, nes... kur nuogybės ten ir žmonių dėmesys.

Nesubrendimas - ne mažiau svarbus niuansas. Šioje vietoje sensacija nepasižymi kitomis savybėmis: pvz. anglų kalbos žinių įvertinimas, kurio metu "sensacija" pabūgo, o gal nežinojo savo vardo bei pavardės, ar toje pačioje "Pinigų karta" laidoje pateikti atsakymai apie pelną bei pajamas.

Šioje vietoje baigiame apie "sensaciją" (kaip kad pati "sensacija" sako: kopija nėra verta tiek, kiek originalas) ir pagalvokime ar galime sugalvoti analogų "sensacijų" versle?

Analogiška sensacija - Makalius.lt (toliau vadinsime Rimvydu). Skirtingai nei ankstesnė "interneto sensacija", Rimvydas nėra tokia matoma interneto žvaigždė, tačiau gerai parodo, kad geras vardas ir už jo esanti komanda (NFQ) leidžia pasiekti gerų rezultatų. 

Kaip matome, internete išgarsėję žmonės sėkmingai gali užsidirbti.

Tad kelios idėjos, kur tu gali būti interneto naujoji sensacija. Šiuo atveju galima spėti, kad duomenys yra ateities auksas. Reta įmonė užsiima duomenų apdorojimu, kitais tikslais naudoja tokius duomenis. Kaip pavyzdį galime paimti viešojo transporto sistemas, kurios leidžia efektyviau sudaryti maršrutus.

Matant dabartinę situaciją ir vis didėjantį žmonių susidomėjimą sportais bei sveika gyvensena, šioje srityje plečiasi išmaniųjų priedų pasirinkimas, kurie atitinka asmeninį trenerį. Taip pat, didėjanti sporto klubų kaina parodo, kad šį rinkos sfera nėra užimta ir gali stipriai plėstis.

Dauguma IT paslaugų ir toliau plėsis: pradedant programavimu baigiant robotais bei automatizavimu.

Kaip pavyzdį galime imti buvusį sunkiasvorį sportininką - Ramūną Vyšniauską bei jo versliuką cloudscop.lt. Keista, tačiau atlikus registraciją, užsakius paslaugas, jų teikimas nėra matomas. Taip pat, sukurta sistema nėra išbaigta bei po kelių dienų vartotojas tampa neegzistuojančiu. Visgi reik tikėtis, kad Ramūno žodžiai "Vienas lauke ne karys, tad man padeda du partneriai - rimtas ir sėkmingas verslininkas bei IT genijus." bus išpildyti ir paslaugos bus anksčiau ar vėliau suteiktos.

Jeigu Jūs žinote/turite verslo idėją, kuria norite pasidalinti, susisiekite info @milijonierius.lt

 

Parašykite komentarą

Komentarai

Šio puslapio kol kas niekas nepakomentavo.

Šio puslapio komentarų RSS | Visų komentarų RSS